 |
Interjk |
|
Interjk : 25. Harrach Rally utni intrerjk a piltkkal!! |
25. Harrach Rally utni intrerjk a piltkkal!!
2009.08.22. 19:09
|
|
Ahogy a versenyzk lttk
|
nemzetkzi
|
Megkrtk a sgoroknl vendgszerepl piltkat, rtkeljk a htvgi versenyt, me az eredmny
|
Rongits Attila: Sikerlt megszereznnk letnk els abszolt gyzelmt, aminek nagyon rlnk, mg csak most kezdjk felfogni, hogy sikerlt. A mai els gyorsasgin rnk ijesztett az aut, elkezdett melegedni s egy pillanatig azt hittem, fel is kell adnunk. Nagyon csaldott voltam, de a fik helyrerztk az autt, s br nem volt tkletes, de kibrta a vgig. Radsul mr tl vagyunk a vgs technikai ellenrzsen, ahol mindent rendben talltak, gy most mr csak a parc fermbe kell eljutnunk.
A rendezs tkletes volt, igaz egy ilyen sprint versenyt lnyegesen knnyebb megrendezni, mint egy igazi nagy ralit. Ennek ellenre abszolt profik, hibamentesen csinljk vgig a versenyt, a plya vonalvezetsre s minsgre sem lehet panaszunk, rm ide jrni versenyezni.
Egyetlen gyorsot nem mi nyertnk, ahol, mg az elz krbl bent maradt egy aut az egyik kanyar bels vn. Integettek, hogy kerljk ki, de nem gondoltam, hogy ennyire kint ll az ton, ezrt lecssztam az idelis vrl s nekimentnk egy nagy blnak, ekkor kaptunk 1,4 mp-et.

Bed Gbor: Nagyon szimpatikus volt a kirsban, hogy versenyautval rjuk fel a plyt, majd leellenrizzk s megynk egy leset, hiszen mi otthon is mindig gy rjuk, nem megynk hszat egy gyorsasgin. rs kzben volt egy kis fennakads, hiszen mi elg ritmusosan szoktuk ezt csinlni, nem szoktunk kzben csorogni. Most az rsnl s az ellenrzsnl is mindig meg kellett llni, ezrt nem igazn tudtam sszerakni fejben a gyorsot, kicsit kusza volt, ezrt az esti gyorson elg gyenge idt mentnk, de aztn sikerlt belemelegedni s jkat autzni. Sajnos a negyedik gyorson volt egy kis technikai hibnk, aminek ksznheten elvesztettnk 20-25 mp-et s lecssztunk a hatodik helyrl. Az utols gyorson prbltunk javtani, de akivel kzdttnk, is nagyon j idt jtt, gy maradtunk a hetedik helyen. sszessgben nagyon jl reztk magunkat, j a rendezs, prgs a trtnet, jl reztk magunkat az autban, teht egy nagyon j versenyen vagyunk tl.

Szab Barnabs: A versenyt rtkelve n tst adok r, kivl volt. Az autval voltak problmink, hiszen mg soha nem mentem murvn, gy nem volt semmilyen adat, csak fejbl prbltuk lltgatni. Igazbl az utols gyorsra lett hasznlhat, amikor sajt magamhoz kpeset fl percet javultam, teht ha egsz nap ilyen idket sikerl futni, akkor sokkal jobb eredmny is szlethetett volna. Egybknt az aut ppen kibrta a versenyt, a parc fermbe pont bertnk s elment az olajnyoms, de az abszolt 8. s kategria msodik hellyel boldogok vagyunk. A rendezk nagyon szvlyesen fogadtak, rltek neknk, teljesen korrektek voltak, gy ha lesz lehetsgnk jvre is elltogatunk ide. Illetve idn mg szeretnnk megprblni a Waldviertel Ralit is, hiszen a murva nagyon j tanulsi lehetsg s most, hogy kezdjk megismerni a kocsit, gy gondolom, nem lenne rossz az eredmny sem.

Bujdos Mikls: Mr rg nem versenyeztem, de most minden j volt. Nagyon j volt a plya, a szervezs s j volt a magyar trsasggal sszefogva egytt vgigvinni ezt a versenyt. Kategria harmadikak lettnk, aminek nagyon rlk, jt autztunk s tetszett minden. A msodik gyorson gy gondoltuk, eltte nagyon sokat bent hagytunk fktvon s kitalltuk, hogy most kzelebb megynk kicsit, ami annyira kzeli lett, hogy nem akartam elfordulni az egyik balos derkszgben. Inkbb elmentnk egyenesen, de volt ott egy kerts, amibl tizenegy-kt mter rnk akadt s hztuk magunk utn. Egy abszolt versenyz s nzbart verseny volt ez, j plyn, szinte 0 km etappal, alig kellett vrni s mindenki segtksz volt.

Boroznaki Tibor: sszejtt egy barti trsasg, gy gondoltuk, hogy bulizunk egyet s elindulunk egy sznvonalas versenyen. A gptvtelen volt egy kisebb gond, szerintem a gptvtel vezet rtelmezett rosszul egy szablyt, de volt velnk egy tolmcs, akinek segtsgvel megolddott a problmt s innentl kezdve simn ment minden. Egy 16 km-es murvs plya volt, ami mindenkinek nagyon tetszett. A csapatbl mindenki eredmnyes volt, hiszen Baksai Laci kivtelvel mindenki clba rt, Rongits Attila megnyerte az abszoltot, mi a kategrinkat. sszessgben egy j kis versenyen jrtunk: eredmnyes volt, j volt a hangulat s az id, minden sszejtt amit szerettnk volna. A verseny folyamn egy nindtt kellett cserlnnk, illetve egy helyen tlszneztk a dolgot, de ez is belefrt. Nagyon korrekt volt minden, odafigyeltek rnk, minden flottul ment.

Zsros Imre: Azt gondolom, lenne mit tanulni a magyaroknak ebbl a dologbl. A plya szenzcis, Szeleste tszrse, hibtlan! Az aut nagyon jl viselkedett, mi mr betanultuk annyira a plyt, hogy tudnnk rajta nagyon j idket menni. Azt hiszem abszolt 35.-ek vagyunk Ladval ami azrt nem rossz s a kategriban is msodikak Tibike mgtt tizen valamennyibl.

Kiscsatri Imre: Most voltunk elszr ezen a versenyen s azt hiszem, mindannyiunk nevben mondhatom, j volt a rendezs, csak az elejn volt problma, de vgl gy dntttek, elengedik a meznyt. A benzintankba mindenron bele akartk tmetni a szivacsot, mondvn nluk ez mr t ve gy mkdik, de tudomsul vettk, hogy az FIA nem rja el, ezrt elengedtek bennnket. Minden nagyon j volt, igaz az egyik gyorsot egy tet miatt kivettk. Prgs verseny volt, mindenre volt id, nekem tetszett. Igazn szp magyar eredmny szlethetett volna a kategriban, de sajnos mi egy fkhiba miatt leszorultunk a dobogrl, gy nem az els hrom, hanem az 1., 2., 4., 5 hely lett a mienk, de szerintem ez is egy nagyon j eredmny 14 autbl. Az egsz brigd egytt volt a szervizparkban, j buli, j hangulat, szerintem nagyon j volt! A plya nagyon is tetszett, igaz a vgre ki volt jrva, voltak benne nagyon temps rszek, ahol 190 krl jrt a kilomterra a Zsiguliban, ami inkbb a nagyobb autknak fekdt, de sszessgben tetszett.
Iszony ember tmeg s ovci fogadta a Ladkat, amit mi csak vissza hallottuk, mivel az arnba rve n mindig azzal voltam elfoglalva, hogy az utols kt kanyart gy tudjam elfordulni, hogy a nzknek is tessen, ehhez kpest az els kanyar mindig jl sikerlt, mg a msodikat tbl tszr szrtam el. Szalmabla, fa megkerls, minden volt, soha nem sikerlt befordulni, de szerintem tetszett sok embernek, radsul szombaton meglepen sok nz volt ezen a rszen!

Boroznaki Zoltn: Enyhe ktellyel indultam neki a versenynek, mivel minimlis murvs tapasztalatom van, hiszen a Trban csak aszfalton versenyznk. Az els edzkr utn DuEn-nel lttuk, hogy ez egy megfelel plya lesz mind nekem, mind az autnak s ennek megfelelen kicsit sprolva, de egsz jl teljestettk a versenyt. gy gondolom sikerlt ltvnyosan autznunk, jl reztk magunkat, az aut pedig karcmentes maradt. A verseny elejn mg voltak gondok, hiszen a gptvtelen gy volt, hogy csomagolunk s jvnk haza. Aztn valamelyik versenyztrsam eldobta a vasat, gy neknk egy gyors etap volt, de sszessgben nagyon j volt a verseny, nem tudnk rosszat mondani. A plya kivl volt, volt benne temps s techniks rsz egyarnt, sajnlom, hogy itthon nem tallhat ilyen jelleg s minsg plya. Azt hiszem kategria tdik helyen vgeztnk, de megmondom szintn egyltaln nem foglalkoztunk az eredmnnyel. Zsros Imivel elre megbeszltk, hogy nem nzzk az idt, hanem csak autzunk, lvezkednk, hlylnk, s ennek megfelelen nagyon j hangulatban telt a htvge.
Kalandunk igazbl nem volt, taln amikor egyszer a vltkar kilazult a helyrl, s kidlt, mint egy fa. Szerencsre volt idnk fellltani, visszadugni a helyre s mentnk tovbb. Aztn egy hossz egyenesben egy nyl kiugrott elnk s elkezdett elttnk futni. Krdeztem DuEn-tl, hogy mit csinljak, mondtam, hogy eltm, de aztn az utols pillanatban beugrott a kukoricsba. Abszolt j hangulat verseny volt, nagyon jl szrakoztunk.

Merencsics rpd: J hossz volt ez a kt nap! A fogadtats itt Ausztriban nagyon j volt, mint mindig, aztn az els gyorsasgin eltnt a msodik, harmadik fokozat s vltt kellett cserlnnk, ami miatt kikstnk s kaptunk 40 mp bntetst. A msodik nap els gyorsasgijt mi mr etapban teljestettk a baleset miatt. Aztn a napi msodik gyorsasgin egy Volvo rajtolt utnunk, aki utolrt, megelztt s sszeverte az autt kvel, de a kvetkez mr hibtlan volt jttnk egy 30 mp-el jobb idt, majd most az utolsn ismt sikerlt mg javtanunk. A verseny egybknt nagyon j volt, az aut hla Istennek egyben van, br van rajta egy kicsi fnysrls, de minden rendben van s rlnk, hogy itt lehettnk. Itt szeretnm megksznni mindenkinek, aki segtett, csaldnak, szponzoroknak, mindenkinek!

Baksai Lszl: Egy nagyon j szervezs versenyen voltunk htvgn, ahol egy j autval indultunk s a cl a tesztels volt. Az els kt felrsos kr jl sikerlt, majd az els mrt krn a negyedik kilomter krnykn reztem, hogy a motor elgyengl, a vz hmrsklete felment 120 fok krnykre, gy csak legurultunk a gyorsasgirl, majd kiderlt, fel kell adnunk a versenyt. Elzleg sztszedtk az autt, egyedl a motorra nem nztnk r, csak gyertyt cserltnk (kivettk a platina gyertykat) s lehet, hogy ez volt a hiba. Ettl fggetlenl, n 10 vet mr Ladztam, de csak 1,3-sal mentem ezeltt s ezen, a mondjuk msfl gyorsasgin is risi lmny volt egy ilyen 1,6-os A-s, elg durva Zsigulival kzlekedni. Most azon vagyunk, hogy sszerakjuk az autt s kt versenyen mg idn biztosan rajthoz llunk vele, ezek a Mikuls s Szilveszter Ralik, illetve lesz mg novemberben egy verseny Kirlyszentistvnon amin mg valsznleg elindulunk, jvre pedig egsz vadot megynk az els osztlyban. gy terveztk, hogy ezutn a verseny utn elfutunk a gyngysi RTE futamon, ami sajnos elmarad. Az els osztly legjobb Ladsai voltak most kint Ausztriban s j lett volna ltni, hova jutunk ellenk az A-s Ladval, mert gy rzem, a msodik krn, amit ugyan mg nem mrtek, elg jt kocsiztunk.
Biztos, hogy jvre is kiltogatunk ide, mert egy nagyon j kis verseny volt, j volt a plya, a hangulat, egy igazn j dzsembori volt!

(A Szab Zoltn/Szab Krisztin prost sajnos nem sikerlt utolrnnk, de termszetesen ha lehetsg lesz r, ptolni fogjuk a hinyossgot, s Velk is beszlgetnk majd a htvgi kirndulsrl)
|